En till förklaring

Det är ju lite tråkigt det här.
Inte för att jag är inne och springer i bloggen så ofta, men det är ju tråkigt att det inte funkar när jag väl gör det. Plus att jag försöker bli bättre på att länka till tidigare inlägg ifall man inte läst eller inte kommer ihåg (typ "Igår när det där med Pelle hände" så länkar jag till inlägget som handlar om det som hände igår) och då stöter jag ju på detta mest hela tiden.

Men så länge alla andra är nöjda?
Jag skrev ju i DDB's forum i hopp om hjälp men det verkar verkligen inte vara nån annan som ser det som jag? Jag kollade i Explorer och då var allt rätt, men så fick jag svar att nån annan verkade se rätt (om han förstod hur jag menade) även i Firefox. Buhu! Så jag skrev ett förklaringsinlägg, ifall nån undrade vad jag babblade om. Så kanske dom förstår och ser lättare.


Kan allt vara snälla och sluta bråka med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0