En gång blir flera gånger

Nåt som är lite läskigt är när man ser saker som påminner om varandra tätt inpå. Eller så tänker man mer på det efter första gången, men ja.

En kompis skrev tidigare ikväll att hon haft inbrott medans hon varit borta under helgen. Så jobbigt och även om jag inte varit med om exakt samma så kan jag ju relatera till mina "erfarenheter" och på så vis förstå att hon har det ännu, ännu värre. Och jag säger bara fy fan.

Sen tittar vi på Big Bang Theory och det börjar med att dom haft inbrott? Ja jag vet, inte samma sak i en serie men inbrott hit och inbrott dit. Inbrott everywhere. Lite som med död, dör en så kommer det fler dödfall strax. Blä för sånt när det är negativt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0