Duuumma dom!

Anneli: Haha förlåt! Men det spritter i hela mig av att inte "kunna" säga nåt så jag måste säga i alla fall att jag har nåt att säga, haha!





Är jag irriterad eller är jag irriterad?
Ganska imponerad också, hur man kan vara så inkompitent...a. Ja, jag pratar om Elgiganten, what else liksom? Jag börjar få redigt med abstinens och saknar att kunna sitta i soffan och slötitta på TV:n. Nu sitter jag här inne, själv i mitt hörn i sovrummet. Hur kul är det?

Jag fick SMS igår att varan var skickad till verkstad.
Eh va? Tänkte att nåt måste varit fel för igår var det söndagen den 3 januari, och jag lämnade in/kvar sladden måndagen den 28 december. Det är en vecka senare och visst jag kan förstå om allt inte är som det ska torsdag-söndag när det var nyår, men när vi lämnade in datorn skickades den samma kväll som vi var där, och då var vi där tidigare på dagen nu andra gången med sladden.

Jag tappar hoppet om dom mer och mer.
Och jag tänker banne mig inte acceptera att det är två-tre veckor från och med igår som det får lov att ta, två till tre veckor från att vi var där, och jag kan dra av torsdag-lördag eftersom det ändå var nyår. Men dom är så inkompitenta och servicelösa så det gör la ingen skillnad.

Jag vill bara ha hem min dator!
Fast datorn har jag, laddaren vill jag ha hem. Lär la ta några veckor för dom att posta hit den sen också, typiskt dom liksom. Och jag som tänkte att ALLT ska vi handal på Elgiganten nu för där är det bra service och bra att ha allt på samma ställe.

Nää-ää, glöm det, no way José och screw you!
Nu har jag dessutom bloggat om dom tusentals gånger också, all publicitet är bra publivitet så det är la bäst att sluta. Får jag bara tillbaka min lille gullegris så hoppas jag att jag aldrig mer behöver ha nånting att göra med Eligigantens "service"/reparationsavdelning!!!!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Din elgiganten är vår siba :P Jag säger som jag sa sist, same shit, different name.

2010-01-04 @ 23:24:10
Postat av: ♥ Jasas

Fy fan.. det är under all kritik! ><

2010-01-05 @ 20:40:46
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0