This is the end

Jasas: Hahaha jaa, hur bäst hade inte det varit? Lätt att om jag orkat så hade jag gått ner nu bara för att få åka snowracer med er i backen!
Och tack här också, känns så bra och kul att höra verkligen!!
Våran låg på 899;- på Elgiganten, heelt okej med tanke på vad den gör och att ha färskt bröd när man behöver och så lite man behöver göra för det!
Hihi ja, du vet ju att jag var tvungen men fick gå igenom mycket för att få till den bilden, haha! JA! Han är tokbra egentligen, fast det mest är monster, hah!





Nu börjar det bli nattidags.
Sitter med Hanna, och Björn på ett hörn (hah!), på MSN och har gått igenom lite glatt och lite mindre glatt men nu är det galenskap på tapeten! Man måste ju skratta emellanåt också, eller ganska så mycket hela tiden. Ja, jag svamlar men det är som sagt (ritar en pil från sagt upp till nattidags) nattidags!

Oscar har lagt sig och tittar på Stargåte.
I telefonen. För en sån ska man ju gudskelov inte ringa med, oh nej man ska titta på serier. Jag säger då det, men så länge han väljer Nokia ska jag inte klaga, haha! Bara lära mig att göra det själv också. I'm not an Ericsson-girl. Ne men vad sägs, god natt? I förebyggande syfte Hanna, om du snokar nu, hah!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

HAHAHAHA, klart som fän att jag snokar! Du försvann ju inte på min blogg - vart SKULLE jag bli av, om inte hit in? :P



Ganska lustigt för vi skrev godnatt "till" bloggläsarna samtidigt, typ ;P Natti patti från mig och Böniboy! :D

2010-01-06 @ 23:09:34
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Nokia it is.

2010-01-06 @ 23:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0