Det blev slut

Anneli: Det var väl inte tipptopp direkt och det blev det! Och även om det varit bra kunde det blivit bättre!
Alltid kul när man får en stund på MSN med dig!
Haha ja, kan tänka mig att Oscar hade undrat vad jag pysslat med! Tyvärr är han inte lika bloggskadad så han hade ju inte tänkt på att fota eller nåt, hah!





Ja, man kan ju lugnt säga att det märks att jag inte jobbat sen den 8 januari. Så trött jag är och så ont det gör lite här och var. Inte så farligt, mest att det känns överallt typ.

Allt gick bra i morse. Kom upp relatiivt lätt och morgonen rullade på bra. Bussen var ganska bra i tid allt var bra, bra, bra. Fick höra alla nyheter och lite vad som hänt och sen rullade dagen på. Plocka av leveransen från igår och sen lägga koncept. på sängkläder för min del. Hellre det än gardiner som dom andra fick, mouahaha!

Sen kom en kund som fått hjälp några gånger och frågade hur länge det var kvar tills vi stängde. "OJ! Tre minuter visst!" - vi alla hade blivit helt uppslukade och tänkte inte på klockan. Men nu är jag hemkommen och har ätit mat. Oscar ville titta på Planet 51 så jag ger den ett försök. Efter 20 minuter kände jag att det inte var en film för mig, sen skrattade jag så härligt och det var riktigt kul.

Vi får väl se, jag är trött som ett mindre as så det känns som jag kommer ta med mig till datorn när som helst. Antingen får han se klart själv eller imorgon. Hoppas ni alla haft en bra dag så hörs vi säkert mer imorgon. Eller i era bloggar, om det är så.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Åh vad härligt att det gick bra på jobbet! :D Även om det är ett dygn sedan, typ!

2010-01-28 @ 22:37:08
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0