Musiken nära hjärtat

Jag tycker den här är så fin på nå vis

"Säg får jag lov till en sista dans med dig?
Sagta för dig runt i en sång.
Inte mer än så, det svär jag på.
Bara dansa en enda gång,
en sista dans."

Och denna stämmer så bra bara.

"Ska vi för alltid ta adjö,
vill jag hellre dö.
Än tvingas leva ensam utan dig."

En cover, men han gör den så bra.

"Ska vi gå hem till dig eller hem till mig,
eller ska var och en hem till sitt?
Ska vi göra som dom andra, och ägna oss åt varandra,
eller ska var och en sköta sitt?

 

Också så fin, jag har läst den som dikt i skolan.

"Första gången som du ska hålla nån i hand,
första gången som du ska kyssa någon man,
första gången som du är riktigt kär.

Första gången som du ska falla ner i gråt,
första gången som du ska tigga om förlåt,
första gången som du är hopplöst kär."


Kommentarer
Postat av: Marina

nice

2010-01-15 @ 12:39:12
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0