Det var ju det

Det jag tänkte säga i förra inlägget var att hoppsan hejsan, 77 nya inlägg på bloglovin' så det är ju perfekt när jag har ett avnitt One Tree Hill att titta på!

Jag kan verkligen inte bara sitta rakt uppochner och titta på skärmen, oavsett om det är TV:n eller datorn. Så då har jag bloggar att läsa under tiden, perfa. Och shit! Jag hade ju missat att det kommit ett nytt Desperate Housewives! Tankas med en gång så har jag ju det OCKSÅ imorgon!

Ja, och Oscar är så elak. Jag satt vid hans dator en snabbis och så kollade jag vad som hände på hans Facebook. Och så kommer jag ut och säger "Oj alltså vad lite som händer på din Facebook, din senaste händelse ligger långt ner hos mig". Till svar får jag "Ja, men det betyder ju bara att mina vänner har ett liv vilket dina inte har!" - booyaa!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Oj, det var ett slag under bältet ;)

2010-01-23 @ 13:13:43
Postat av: ♥ Jasas

HAH, bra kommentar till Oscar! :P Jäklar.. 77 inlägg. Fast jag hade nog en del att ta igen, jag med, nu ikväll!

2010-01-24 @ 20:43:09
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0