Dessa problem alltså

Anneli: Ja, tyvärr kommer ju såna kostnader och "ställer till" - tur att det är en gång och sen är det gjort! Även om man kunde använt pengarna på roligare grejer, ja.
Haha men du har ju tills onsdag på dig så än finns tid! Jag har massa gradiner jag behöver ta med mig till mamma för att sy upp innan jag kan byta - kom jag på! Tur att du skrev det, då kan jag ju sluta fundera på om/när/hur jag ska byta tills jag gjort det, haha!





Jag har ett litet dilemma, nu igen.
Det förra löste sig dock som så att vi bestämde att vi inte vill ha hela Annika-serien så då var det ingen idé med nåt. Oscar tyckte dock att smällen/märket inte syntes så bra men jag tyckte att jag såg det ännu mer när vi kom dit igår, hah! Men, vi får leta vidare helt enkelt.

Men dagens problem:
Jag fick ju biocheckar när jag hade ett 100%-igt provköp. Är inte helt säker på att jag skrev nåt om det för jag hittar inte när jag söker och jag ooorkar inte gå igenom akrivet. Anyhow, så var det och dom går ut på... onsdag nästa vecka. Så jag tyckte att vi kunde gå på bio på fredag då, och passa på att äta lite gott innan och så mysa iväg till stan och bio.

Men, vad ska vi se då?
Jag skickade lite förslag till Oscar på det som gick och verkade kunna tänkas ses. Jag har sagt att jag ska bestämma, för det är mina biljetter som jag har fått för att jag gjorde ett grymt jobb på mitt jobb, och för att dom senaste gångerna har vi gått på "hans" filmer.

Dom vi väljer på är följande:
Up in the Air som enligt TV-reklamen ska vara jättebra med massa nomineringar hit och dit, till George Cloony bland annat. Årets film typ. Har du hört ryktet om Morgans? har jag också sett på TV med Hugh Grant och Sarah Jessica Parker. Oscar som orkade se trailern sa att det kunde vara okej, men som alla hans filmer. Sherlock Holmes kan jag tänka mig att se för att det är Sherlock Holmes, och hans som gör honom är bra i mycket. Och Oscar vill gärna se den. Old Dogs frågade jag bara om för det var John Travolta och Robin Williams, men den verkade inte bra sa han som orkar se trailer. 2012 till sist men den ska tydligen inte vara så bra så den får vi nog tanka sen.

Oscars top 3 blev:
1. Scherlock Holmes
2. Up in the Air
3. Har du hört ryktet om Morgans?

Nu ska jag bara komma på min.
Jag tyckte inte att beskrivningen på Up in the Air verkade så spännande, och inte TV-reklamen heller. Men Oscar tyckte trailern var bra. Gaah, varför ska det vara så svårt? Lutar åt nån av hans etta och tvåa. Får fundera lite, och kolla närmare i veckan för som det ser ut nu går alla filmer måndag-torsdag men bara två på fredag. Ehh jo, det känns ju troligt?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja, en gång om året iaf :)



Är inte 2012 bra? Då kommer Andreas bli besviken. Som han har sett fram emot den. Jag hade röstat på den annars. Romantiska komedier är jag inget fan av, antar att den med Hugh Grant är en sån? Han gör väl inget annat? ;p Up in the air hade jag sett bara för Cloonys skull ;)

2010-01-11 @ 21:34:50
Postat av: ♥ Jasas

Vad skumma dagar och tider.. det borde ju vara på helgen som dom flesta filmer går ofta(re), eller? O.o



Men då kanske ni är på (väg till) bio(n) nu då? :D

2010-01-15 @ 19:19:46
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0