Den nya designen då

Jag är la bra då.
Glömde ju "säga till" att jag ändrat designen nu. Brukar vara bra att säga det ifall det inte funkar direkt. Och gör det inte det nu, ser man den gamla designen med nalle och hjärtan, trycker man bara F5 så ska det nya komma. Så vad tycks då? Är allt bra med färger, texter och så? Inget som hoppar eller flyttar på sig? Jag upptäckte själv två fel; rubrikerna i menyn byter färg om man går in på ett av dom senaste 20 inläggen via menyn, och när man går in i månadsarkivet så försvinner bakgrunden och allt blir svar. Men, jag har skrivit på DDB och hoppas på svar därifrån!

Men jag är ändå nöjd.
Lite småjulig, eller den passar i juletider som det (trots allt) fortfarande är. Och jag har som sagt svårt att sätta in ljust och vårigt när snön bara öööser ner. Eller mja, gjorde för 10 minuter sen. Men så funkar den ju sen också för så julig är den ju inte. Aja, bla bla, jag väntar bara på maten nu, haha! Fördriver tiden lite, får läsa lite bloggar istället tror jag blir bättre!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Jättejättejättefiiiint har du det här inne! :D

2010-01-06 @ 22:25:45
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0