Allmänt stuff

OM DIG
01. Namn – Jenni.
02. Bor – I lägenhet.
03. Syskon – Ett litet.
04. Ålder – 20 år och 11 månader.
05. Född - Tisdagen den 21 februari.
06. Ögonfärg – Blå/gröna.
07. Längd – 167 centimeter om jag sträcker på mig.
08. Sko storlek – 42-42.
09. Höger eller vänsterhänt – Höjjer.
10. Stjärntecken – Firre i plurret.
11. Hårfärg - Brunt/röd/rått.
12. Födelseort – Göteborg!

DAGENS..
01. LåtWhere is the Love.
02. Saknad – Andningsbar näsa.
03. Kläder - Jeans och topp/linne/tunika/tröja.
04. Smink – Det som är kvar sen igår.
05. Underkläder – Trosor.
06. Mat – Smörgås och smörgås med ost.
07. Köp – Ingenting än.
08. Göra sen – Ta ut bröd, fräsa näsa, handla.
09. Godis - Niet!
10. Pinsammaste – Inget idag, än så länge.


SVARA ÄRLIGT

01. Tycker du om att plocka svamp – Jag tror det.
02. Tycker du om godis – Tyvärr ja.
03. Hur många gånger i veckan äter du godis – Heelt varierande, minst en gång.
04. Äter du oftast nyttig mat – Beror ju på hur man ser på det, men mja.
06. Är du stark – Inte just idag, men efter några dagar på lagret.
07. Var någonstans på kroppen har du mest muskler – Benen tror jag.
08. Tycker du att du själv är söt/snygg – Ja, faktiskt.
09. Du ger mycket komplimanger till andra – Jag försöker i alla fall!
10. Är du nöjd med ditt förnamn – Jodå, det är jag allt.
11. Du tycker att du själv är smart – Inte kunskaps-smart, men smart på andra sätt.
12. Vad är det sämsta hos dig – "Det kan man göra sen".
13. Vad är det bästa hos dig – Att jag ställer upp när jag kan.
14. Har du bra självförtroende – Vissa dagar.
15. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn – Beror heelt på.
16. Du tycker om att vara med killar – Yes I do.
17. Känner du dina grannar -  Nej det kan man inte säga.
18. Vad har du för färg på dina underkläder – Mycket svart.
19. Använder du BH varje dag – Varje dag jag går utanför dörren, ja.
20. Svär du ofta – Som fan!
21. Gillar du skolan – Inte som i att gå där själv, längre.
22. Har du någon gång skolkat – Japp, har jag.
23. Spelar du något instrument – Knappt.
24. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i – Gympa och simning.
25. Har du några tatueringar – Nopps.
26. Har du några piercingar – Bara i öronen.
27. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag – Minst en gång.
28. Tycker du om djur – Ja, i över lag.


BRUKAR DU

01. Sova – Det händer, ja.
02. Ta mediciner du inte borde ta – Aldrig.
03. Röka – Never!
04. Snusa – Naaj.
05. Dricka – Nåt varje dag.
06. Skada dig – Inte med flit.
07. Klä dig i svart – Då och då.
08. Hata folk – Nej, inte hata just.
09. Lita på folk – Efter en stund.
10. Skada dig med flit – Nej, som sagt.
11. Drömma mardrömmar – I perioder mycket.
12. Gå i skolan – Tack och lov inte.
13. Gå i kyrkan – Bara på dop/bröllop/begravning.
15. Vilja dö – Inte på allvar.


NÄR

01. Åt du senast – Tidigare idag.
02. Läste du ut en bok senast – Alfons på ju...nyårsafton.
03. Köpte du något senast – Shoppade som en tok på jobbet igår.
04. Svor du senast – Ovanför här i listan.
05. Sjöng du senast – När jag skrev "Where is the Love" där uppe.
06. Klagade du senast – Medans jag gjorde listan.
07. Klantade du dig senast – Minns inte, men det var nog inte längesen.


HAR DU

01. För många vänner – Kan man inte?
02. Förföljelsemani – Hmm, nej?
03. Någon annan psykisk sjukdom – Inte vad vi vet.
04. Skadat någon – Inte med flit. Eller jo. Okej, ja.
05. Färgat håret – Att jag har!
06. Några piercings – Fortfarande bara i öronen.
07. Några tatueringar – Och inte nu heller.
08. Egen dator – Ja, hela två stycken.
09. Gjort bort dig rejält – Händer titt som tätt.


ÄR DU

01. Snäll – Om jag vill.
02. Snygg – I vissa ljus.
03. Söt – För det mesta.
04. Lång - Tycker jag inte.
05. Kort - Ne, inte det heller.
06. Klantig – Oja.
07. Tönt – Ne, är jag väl inte?
08. Tjock – Jäss, fatass.
09. Smal – Långt ifrån.
10. Romantisk – Ibland så.


Kommentarer
Postat av: Marina

lånar sista delen av listan =)

2010-01-12 @ 19:12:17
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0