Vilken risk!

Igår var för övrigt en bra dag, för somliga av oss.

Vi spelade Risk för det tycker Oscar är roligt och det är han bra på, och då tänkte jag att då hinner vi spela några varv innan han tröttnar, som med Monopol.

Första gången vi spelade, första gången jag spelade någonsin, vann jag men tyckte vi var tvugna att ta en rematch med alla regler rätt och där Oscar "tar i" för nu kan jag ju hur det funkar. Hmm, vann den omgången också då ja, haha!

Fast då hade vi en "datorspelar" som man ställde ut gubbar åt men inte använde, så den hade ju megaövertag när jag sa att Oscar kunde ta över den, och då vann han.

Så nu vill han inte spela mer med mig, hahaha! I Monopol var det rätt oavgjort men han tyckte det var så tråkigt, och när jag spöar honom på HANS spel, ja då är det illa! Så vad vi ska hitta på nu vet jag faktiskt inte. Jag kanske får spela försiktigt med honom istället.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

HAHAHAHA, så typiskt att du vann ^^

2010-02-26 @ 22:27:56
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0