Veckans dusch; check!

Tänk vad skönt det kan vara att duscha ibland! När man är lite på dusch-humör i alla fall. Ibland är det megagott och andra gånger önskar man det inte ens till ens värsta fiende.

Men nu är det gjort i alla fall, för denna veckan höll jag på att skriva men det menade jag ju inte riktigt, haha! Men för idag. Så nu ska jag bara hoppa i kläder så vi kommer ner till affären. Ser att jag får lite bråttom om vi inte ska äta mitt i natten. Men min dator krånglade och så skulle Oscar bara titta färdigt Chuck och då tänkte jag bara duscha emellan och så bara blev det såhär!

Det är ju tur att det krånglar dagen innan jag ska till jobbet i alla fall så han hinner fixa imorgon så jag slipper sitta och sura hela dagen när han är i skolan. Men nu, ska jag gå och göra mig klar för det börjar bli aningens jobbigt att sitta och kisa. Hade inte en tanke på att plocka med mig glajjorna när jag satte mig här, smart som jag är. Man kan inte tänka på allt alla gånger. Nåt bra har jag säkert gjort i dag också, med lite tur.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Hahaha, det är typ som jag brukar skoja med dom boende vid duschdag, på jobbet.. "Då är det dags för åratvaget då" :D

2010-02-03 @ 21:08:24
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0