Till mig!

Anneli: Ja men eller hur, efter att jag ändå nämnt det redan förra året! Jag som är en så trogen bloggare här liksom, haha! Jaa, jag blev toppenglad, inte illa att du kom ihåg!

Nej det är ju det, dom måste ju verkligen ploga ordentligt och det förstår jag ju att du klagar på. Men dom flesta verkar mest bara störa sig på snö i det stora hela (eller så orkar dom inte skriva "Dumma snö, det var inte plogat") men så är det trots allt att leva i Sverige, även om det inte varit så dom senaste åren.
Haha jo jag är väl också lagom många gånger men just i snö-frågan tycker jag faktiskt att man kan vara glad att man en gång var tionde år får mycket snö! Även om jag tycker synd om dom som drabbas som jobbar med/i det.

Ann-Sophie: Haha, vad bra att det var intressant!
Man får ju visa vem som bestämmer, haha! Så man får som man vill och allt blir rätt!





Hah, jag blev så glad förut. Min telifon ringde och så var det en mamma till ett barn från badet som undrade om vi hade som vanligt ikväll eftersom det är sportlovsvecka. Men vi har ju inget sånt, brukar vara tävling en gång per termin men lov och grejer har vi inte.

Funkar ju inte riktigt, denna terminen är det ju minst två lov och säkert nån röd dag och alla åker ju inte just denna helgen, några åkte kanske förra helgen. Så vi kör på så kommer dom som kommer, jag blev bara så glad att dom ringde mig. Dom har ju både mitt och mammas nummer.

Oscar dödade dock den glädjen en del med kommentaren "Din mamma svarade nog inte då" HAH! Hygglo på honom liksom!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, det var inte snällt av Oscar! Vet han inte att man alltid ska hålla med födelsedagsbarnet? ;)

2010-02-21 @ 12:09:48
Postat av: ♥ Jasas

Vad mysigt att få telefonsamtal! :D Och även om dom ringde din mamma före, so what?! Hon ringde ju dig ändå! :D

2010-02-21 @ 21:22:36
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0