Svara och vidare

Och nåt annat apropå blogg.se då. Jag skulle ju vilja ha den här svara-funktionen, att man kan svara direkt under kommentaren istället. Även om jag funderat på om man svarar som en kommentar så blir det ju typ samma sak, inte lika lätt att följa men ändå.

Jag skulle också vilja ha som i alla fall Hanna har på sin jasas.se och jag tror det är Wordpress som har det också? Att man kan klicka sig fram och tillbaka till senaste inlägget efter och före, genom det inlägget man är på. Det tycker jag också är en fiffig bloggfunktion.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag håller med!

2010-02-22 @ 18:20:03
Postat av: ♥ Jasas

Det hade jag SÅ önskat att "ni" hade haft, också! Men så är det ju så bra att du (och dom flesta andra) svarar i ovan på inläggen, så jag tänker inte så mycket på det, ändå! Men visst hade det varit kalasbra!



Och det med nästa saknar jag också. För har jag inte besökt dig på ett tag, och du bloggat mycket, just då. Så får jag alltid gå in på månadens bloggar (t.ex februaris) för att få upp alla för att kunna gå tillbaka. Och det hade säkert varit enkelt för dom att lägga till det, ju! För blogg.se, alltså. Dumt är det. För dom är ju så stora och vill väl vara bäst?!

2010-02-22 @ 19:47:25
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0