Skönt att slippa tänka

Jag har det senaste tänkt på att när jag går in på Facebook så är det via adressen facebook.com och det känns som det borde varit .se men jag kan ha fel.

Nu när jag försöker logga in testar jag på olika vis (det strular, för ovanlighetens skull) och så råkade jag se att efter ett försök stod det just facebook.se och sökte. Öh? Jaha, det kanske ändras automatiskt, eller nåt? Aja, jag testar med .com igen ifall det går bättre.

Men! Då tänkte jag på vad jag gjorde, och märkte att fingrarna minsann skrev .se själva! Så jag måste ha gjorde det utan att ha tänkt på det, hah! Så läskigt för jag minns verkligen inte. Så sällan jag skriver adressen alls, men ändå.

Kommentarer
Postat av: Anneli som är tacksam över alla Jennis frågor :D

Haha, det är inte lätt det där. Man tror man vet, men man är inte 100 och så lever fingrarna ett eget liv ibland. Glömde skriva i min blogg att det alltid är samma dag i veckan som jag är ledig :)

2010-02-01 @ 21:26:19
Postat av: Korta Anneli

Bdb, 28 juli -09, jämnlånga? ;p

Kram på dig!

2010-02-01 @ 22:59:08
Postat av: ♥ Jasas

Man gör faktiskt mycket "här inne" (på internet) som man inte tänker på! Allt går av vana liksom!

2010-02-03 @ 20:53:31
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0