Nya vägar

Men heej alla tysta människor där ute i världen som pinar er igenom mina inte så jätteintressanta inlägg. Ja, händer det inget finns det ju inte så mycket att skriva om.

Nu ska jag försöka mig på att göra lite chiliconcarne. Vanligtvis köper vi sån påse med smak men nu hade vi ingen sån, och dom brukar kännas så flottiga, så då tänkte jag att varför inte testa? Tog det bästa av det bästa från två olika recept så det ska bli spännande. Gör ju ändå som jag vill, men för att ha lite att gå efter, framför allt i mått och sånt.

Så nu ska här kokas av det goda basmatiriset. Tittade inte så noga när jag skulle ha ris sist och när vi kom hem visade det sig vara basmati, och gott var det! Kanske inte så speciellt att äta bara så (ja, man kan göra det om riset är gott) men när man hade nåt till, typ kyckling i sötstark sås, mm-mm! Från och med nu bannar jag Oscar från köket och beger mig ut och hoppas på underverk!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Nu fick jag ju 404 i förra inlägget om pojken och mörkret, HAHAHA, sicken rolig historia!!!!! Jag öppnar aldrig såna mail, men det kanske man borde göra framöver! :P



Vad KUL! Hoppas du delar med dig, här inne, om vad du upptäcker! :D

2010-02-09 @ 21:04:35
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

gottigt, smakade maten bra?

kramis

2010-02-09 @ 21:51:34
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Marina

kul att du läste mailet förresten! är ju en rolig historia haha :D

2010-02-09 @ 21:54:09
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0