Malin ringde precis

- Hej, vad gör du?
- Diskar.
- Jag är nästan utanför dig!
- Okej, är du på väg upp?
- Nej, jag är på innebandyturnering med dotter.

Bla bla bla.

- Är du hungrig i magen då?
- Nej, vi har precis ätit korv med bröd!
- Så du vill inte ha smörgåstårta?
- Har du smörgåstårta?!
- Ja, det är väl klart?
- Varför är det så klart?
- VET DU INTE VAD DET ÄR FÖR DAG IDAG?!
- Nej, jag vet inte ens vad det är för datum.
- DET ÄR DEN 21 FEBRUARI IDAG!
- Men oj, förlåt, GRATTIS! Men jag har inte koll på nåt, jag vet att det söndag och att jag ska jobba imorgon!

Det är väl lite viktare, kanske.

Hon skulle kolla med tjejorna hon hade med sig om dom skulle komma upp.
Locka med små lurviga djur.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Hahahaha, okeeeej? :D

2010-02-21 @ 21:26:59
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0