En liten stund

En liten plingeling, hann knappt hem igår och är på väg snart också. Eller ja, efter frukost that is.

Kom hem och landade en stund efter mötet igår. Plockade ihop några panelgardiner som skulle läggas upp och mätte köksfönstret. Traskade upp till mamma som var hemma. Kom upp vid 12 och ja, man kan väl säga att när vi hämtade Anton en stund efter 15 så hade vi inte börjat med nåt. Bara pratat, pratat och pratat. Maj gad vad det pratades!

Och sen fixade vi ju med lite annat så jag hann sy ett par i alla fall, haha! Och då var allt som skulle göras, måtta för att lägga upp, nåla och sy en gång med raksöm (och paneler är ju så breda, runt 40 centimeter). Men men, då blir det en dag till idag och det gör ju absolut ingenting. Kom hem vid 20-tiden igår så hann inte jättemycket innan jag ville nana. Men jag hade en bra dag och hoppas på nåt liknande idag! Så ha en fin fredag, vet inte hur lång dag det blir idag. Men fin, det blir den.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Vad duktig du var! :D Hoppas att du har en fortsatt bra fredag, det har iaf jag.. Mio kämpar på men har det bra han med! <3

2010-02-12 @ 19:42:26
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0