4 år, 48 månader, 1461 dagar




Jenni, på Facebook:
Har orkat stå ut med Oscar Lindeberg i hela fyra år idag, en klapp på axeln till mig för bra kämpande!

Oscar, på Facebook:
Nu får ni säga ha den äran till oss, nämligen så att det blivit 4 år ihop :D


Nu minns jag inte klockslaget, men det var runt i krokarna här, pratade vi som så många kvällar i telefon och pratade om fråga chans, att man bad kompisarna göra det, Oscar frågade om han skulle ha det på mig, just in case han skulle fråga, det skulle han, han frågade, och det hade han.

Nu sitter vi här, fyra år senare. "Ja, jag hade inte planerat det riktigt så" svarade han när jag kommenterade om hans status att det blivit fyra år. Det bara råkade bli så, eller vadå? Det var det nog ingen av oss som trodde då, den natten för fyra år sen. En i Göteborg, en i Västervik.

Och här är vi nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0