Virrpannornas möte

Var lite lustigt, apropå förra rubriken. När vi var nere och köpte busskort till Oscar förut kom jag på (innan vi gick då) att jag hade mina linser att hämta också, så jag tog med mig avi och... minns inte vad det heter men kortet så man ser att jag är jag.

Kom in på Ica, betalade Oscars kort och gick. Precis utanför dörren kommer jag på, linserna! In igen, medans han gick vidare till bussen, och så sa jag till killen där bakom disken att det var ju ett paket också, ett paket också upprepade han när han tog avin.

"Det är för tidigt för sånt här" sa jag till honom när han började klicka in vad jag skulle ha. Han skrattade och svarade "Du, det har man ju varit med om!" eller nåt sånt. Skönt att han inte tyckte jag var en virrpanna. Eller att han tyckte det, men att han också kan vara det.

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Det kallar jag bra service :D Så att de inte bara tittar på en som "Är du dum i huvudet eller?" :P



Är det id-kort du menar? Pass? För körkort har du väl inte om jag minns rätt..

2009-09-24 @ 15:34:17
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Det är väl härligt att de kan vara trevliga mot en iaf! Det finns så många torra, trista, grå människor inom serviceyrken :p

Då ser du klart ett tag till framöver nu då :D

2009-09-24 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0