Vad annars?

Jag har gått och haft ont i min ena fot sen i onsdags. Det har liksom sividt när jag trampat och jag såg att det var massa hud och nåt svart i. Oscar trodde på en vårta men jag fattade inte varför huden liksom spruckit, för det var liksom en spricka precis bredvid.

Igår satte jag plåster för att det inte skulle göra så ont och det hjälpte. Idag klippte jag en bred till två tunna och satte i ett kryss och det funkade rätt bra. Nu såg jag dock att nåt gått igenom plåstret, till mig fot. Gick och kollade skon och tro fan att jag trampat in ett häftstift!


Sa jag inte att veckan är underbar?

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Detta är nog det värsta som jag läst inne här, någonsin. Du verkar verkligen ha den värsta veckan, ever!



STOR VARM KRAM FRÅN TANT HANNA

2009-09-12 @ 23:00:21
URL: http://jasas.se
Postat av: JASAS.se

..kunde inte svara på det översta inlägget men jag skriver det här. Hoppas du sover riktigt gott nu!

2009-09-12 @ 23:02:18
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0