Stressa mig hit och stressa mig dit

Jo, det jag skulle skriva när texten blev tokig. Höll på att glömma.

När Oscar väckte mig i morse och sa det att hans busskort inte skulle funka idag, frågade han om jag hann på 10 minuter eller om han skulle ta en senare buss. Och jag som inte ens vaknat än kände bara att 10 minuter går inte. Tills jag tittade på klockan en stund senare. 7.53 och bussen går 8.22 - klart man hinner!

Nu skulle jag inte ens göra mig i ordning ju, bara på med kläder och gå ner. Hallå?


Men så tänkte jag på... igår? Nej, söndags! Jag hade ju tänkt vara på jobbet lite tidigare för jag kommer lite väl sent annars, bussarna går bara en gång i halvtimmen. Men så hade jag ställt in mig på att åka den "vanliga" bussen, eller den vanliga tiden då (apropå att bli rutinerad).

Kommer på när vi precis ätit, shit klockan är massor och jag kommer få ta den sena bussen! Oscar sa att jag nog skulle hinna om jag skyndade mig så det fick jag göra. På med rätt kläder, fixa håret och packa allt (som tur var var badväskan packad) och stressa iväg. Sju minuter eller nåt. Jiiha!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Du det var ta mig fan inte illa pinkat :O

2009-09-24 @ 15:37:40
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0