Snabbis igen

Skulle bara lägga in ett snabbt hej-jag-lever-men-bara-lite-inlägg. Kom hem med sena bussen, åt och in i dushen så det var inte mycket tid här tills nu då det är dags att nana. Ja, så hinner man prata och mys lite också utan att känna "shit, nu måste vi sova!"

Och imorgon är det personalmöte 8-19.15 så jag räknar inte med att sitta här allt för mycket. Vi får se när jag orkar mig upp, helt enkelt. Beror ju helt på.

Annars har dagen varit relativt bra. Värderingen gick bra, jag gick bra. Ont i foten slipper jag ju nu när jag hittat häftstifet, en sån befrielse att det inte gör ont, sticker eller svider när jag går. Haha, vad det lilla kan göra en nöjd! Men nu, god natt!

Kommentarer
Postat av: Marina

hoppas du fick en godnatts sömn :)

kram

2009-09-15 @ 10:32:28
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: JASAS.se

Hur kan man förresten missa ett häftstift? :O Kom och tänka på det.



Jäklar sicket långt personalmöte :O Våra ligger högst på 2 timmar :O

2009-09-15 @ 15:53:09
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0