Och så köket då


Det jag köpte på IKEA med Malin förra veckan,
en tork-grej-hängare.
Så slipper vi den (fula) torkaren,
på bänken som tog massa plats bara.
Nu känns det grejt där!



Såhär har köksbordet stått sen... juni-juli förra året.
Har varit praktiskt och bra,
"bra plats för barnstolen" hööh?!


Men nu har dom hoppat till väggen!
Det jag skulle fixa och överraska Oscar när han var i skolan.
Men han kom inte dit så det fick bli igår ändå.
Jag var så sugen på förändring,
göra om och bara nåt blir nytt och annorlunda!

Tror dock inte vi ätit där än?
Hmm...
Men jag tror det känns bra, när vi väl gör det?

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Men det var ju det sötaste och tuffaste jag sett på länge - ett hål i disktrasan för att hängas upp på egen krok :D Fan vad mys! Skönt att slippa att ha ett stort och brötit diskställ! Vi har ju inget vi heller.. bara ett galler där vi lägger saker och sen så fort det torkat så läggs det in i skåpen. HÄRLIGT!



Och bordet blev ju kalasbra! Vi verkar ha väldigt lika planlösningar i våra kök, förresten! :)

2009-09-19 @ 21:32:14
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

En sån ställning skulle man kanske införskaffa själv? Praktiskt.

Omväxling förnöjer. Det får nog plats en barnstol där också ;) Annars är det bara att möblera tillbaka när det behövs! :D

2009-09-20 @ 00:12:22
Postat av: Marina

finfint och praktiskt =)

2009-09-20 @ 11:45:09
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0