Fick lite annat att göra

Jasas: Okidoki, you know it! Självklart, nästa gång vi ses på MSN då ska här berättas hemlisar! Ja, jag tror faktiskt att det är massagen så jag får helt enkelt fortsätta! Inte mig emot, men ändå. Skadar inte att nåt så otroligt skönt hjälper så fruktansvärt mycket också!





Ja jag skulle bara in litegranna och läsa och sen nana? Typ vid 21.30-22 eller så? Och vad är klockan nu? Jag vill inte ens veta. Jag vet, men jag vill inte.

Jag fastnade inne hos Jasas. Att läsa och kommentera tog bannemig längre tid än att gå igenom övriga bloggar, som uppdaterats under dagen!

Men nu ska jag, på riktigt, gå och göra mig i ordning för natten och sova. Tur då att jag börjar 14 imorgon och inte 9.45 som jag trodde, när det blev "så sent".

Kommentarer
Postat av: Anneli

Allt är relativt :) Och man måste ju inte vara uppe halva nätterna bara för att man "kan" ;)

2009-09-08 @ 00:15:26
Postat av: JASAS.se

HAH, sorry gumsan! Det var ju inte meningen att du skulle bli fast - men glad jag blev då jag gick in imorse :)

2009-09-08 @ 09:25:15
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0