En lista - på tiden!

Har du städat någonting idag?
- På jobbet, ja. Eller plockat i ordning, snarare.

Har du börjat planera julen än?
- Mja, lite grann. Är mycket julklappar och tankar.

Vad åt ni till middag idag?
- Färdig (fryst) pizza.

Vad ska du göra i helgen?
- Vila för jag ska jobba 37 timmar nästa vecka (chefens order!)

Vad är den godaste dryck du vet?
- Iiiiiskall cola?

Vem drömde du senast någon romantisk dröm om?
- Drömmer visst bara mardrömmar!

Morgonpigg eller kvällspigg?
- Både och och beror på dagen/dagarna innan.

Vilken är din favoritmaträtt?
- Kött i stora lass! Eller rätt? Flygande Jacob!

Vad heter ditt/dina barn?
- Gismo, Lova, Puck och Belinda.

Sommar eller vinter?
- Sommar!

Gillar du att vara ensam?
- Vill få några stunder ibland av ensamhet.

Vad tycker du om tandläkaren?
- Aj lajk them. Har aldrig gjort mig nåt ont.

Hur ofta och hur länge sitter du vid datorn?
- Beror på vad dagen har att erbjuda mer.

Icq eller msn?
- MSN - ICQ är sååå last week.

Hur många barn har du/ni?
- Fyra små hårbollar.

Vilken svensk dialekt tycker du är fulast?
- Stockholmska!

I vilka länder har du/ni varit i?
- Sverige, Finland, Norge, Danmark och Polen.

Hur du några syskon?
- En styck liten.

Har du ngt sommarhus/vinterhus?
- Inget eget men ett antal sommarstugor runtom Finland som man kan åka till när man vill.

Vilken frukt föredar du?
- Saftiga, lite söliga päron tror jag faktiskt.

Hemma kväll eller utekväll?
- Hemmakväll.

Vad heter du i förnamn?
- Jenni.

Vad lyssnar du på för musik?
- Radiopop, kan man säga.

Vilken tv serie kan du INTE missa ett enda avsnitt av?
- Missar aldrig av mina favoritserier eftersom jag tankar dom.

Favorit färg?
- Blå och grön, eller blågrön. Turkos också.

Hur många är Ni i familjen?
- 2 styck människor och 4 styck odjur. Och massa andra som inte bor här just.

Vad ska du ge barnet/barnen i julklapp?
- Nåt gott att tugga på!

Vad ser du fram emot?
- Kvällens massage!

Vad är det mest romantiska du varit med om?
- Förlovningen.

Vad har du för parfym?
- Lite olika, Naomi Campells Cat delux är dock favoriten.

Vilken pryl i ditt hem skulle du inte kunna vara utan?
- Finns massor? Allt?

Vad önskar DU dig i julklapp i år?
- Money till nytt hem och kanske lite nya kläder (om det behövs då).

Trivdes du i skolan?
- Mjae, ibland men mest i högstadiet.

Om du fick välja vilket yrke som helst, vad skulle du vilja vara då?
- Vården har fastnat hos mig, men på nåt sätt vill jag inte men kan tänka mig det? Snurrigt?

Har du husdjur (vad)?
- Hårbollar aka. chinchillor.

Har du kastat något nån gång som du ångrar?
- Mja? Inte så att jag minns det men tror allt det hänt.

Hus vs. lägenhet?
- Huuus!

Vad gör ni helst en lördag kväll?
- Äter gott och skrattar och har mysigt bara.

Vad är det finaste någon sagt till dig?

- Oscar säger så möe fint jämt, och andra med komplimanger också.

Vad skulle du göra om du vann en massa pengar?
- Köpa min lägenhet och indreda den som jag vill!

Festar du mycket?
- Very much no.

Gillar du åska och blixtrar?
- Ja det kan man nog säga att jag gör. Ogillar det inte.

Vilket djur skulle du vilja vara?
- Människa duger gott.

Dricker du kaffe? i såfall vilken sort är favoriten?
- Med mjölk och socker?

Är du kär?
- Massor!

Vilken är den bästa födelsedagspresent du fått?
- Oj! Ska jag minnas?

Vilken är din värsta present du har fått?
- Tidningsprenumeration till min sambo?

Hur ofta pratar du med din mamma?
- Minst en gång i veckan, mess och mail skickas oftare.

Hur mår du under hösten? Blir du gladare eller lite deppig?
- Blir väl lite tröttare och så men inte som att jag går ner i nån depression. Hösten är mysig!

Har du blivit utsatt för något brott?
- .....ja.

Vilket är det mest omtyckta plagget i garderoben just nu?
- Leggings!

Vad är det elakaste du gjort mot din bästa vän?
- Inget som varit värre än vad en bästa vän gjorde mot mig först.

Hur ser dina naglar ut?
- Nerklippta med nåt ljust lack.

Vad är det äckligaste du vet?
- Svettlukt!

Har du fobi för sjukhuset?
- Nej, jag känner mig som hemma.

Vad är det vackraste du vet?
- Att höra nån skratta/vara glad.

Vad är den äckligaste maten du vet?
- Ärtsoppa, blodpudding.

Vad lekte du helst när du var barn?
- Barbie! Hah, ne men vi lekte massor och olika?

Vilken färg har du flest kläder i?
- Svart och vitt tror jag.

Hur gammal är du?
- 20 år UNG!


Kommentarer
Postat av: chathrine

Den fann du hos mig va ? :D

2009-09-02 @ 11:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0