Det ser ljust ut

Jasas: Haha då får du vänja dig för jag har precis blivit kaffoman ;) Nej, då skrev jag nog tokigt, jag fick inte skit för att jag kom tidigare. Var kanske det att hon på supporten suckade och stånkade för att jag inte vågade rycka sladdarna? Men ingen som sa nåt om att jag kom tidigare!

Anneli: Nej precis, det vågar jag inte? Och jag visste ju inte om kassorna skulle tappa kontakt och sånt, om jag ryckte den. Och vi hade öppnat då, helmysko.
Jaa, det var nog nån sån färg jag var ute efter, hittade bara inte "namnen"! Haha jag vet inte, vi måste ha extremt bra tycken? Haha!

Marina: Njae, men tack ändå, hehe.





Ojojojoj! Dra mig i trosorna, ska detta bli en bra dag och vågar jag hoppas på vecka?

Inte nog med att jag snoozade från 6.30 till 8 så när jag började vakna till vid 8 säger Oscar att han inte kommer gå. För en gångs skull så "lönade" sig tjatet och han gick faktiskt! Det värsta är ju att nu kommer jag ju tjata mer om det blir en till gång, för jag tror att det var tjatet som gjorde det, hehe.

Så jag satte på kaffe (Hanna) och satte mig här med min kopp sen. Svingar te den när jag ska göra nåt och ser framför mig hur tangenterna och allt på skrivbordet blir blött och hur jag bara går för jag orkar inte mer. Men! Så blev det inte. Koppen dansade lite och landade sen som den ska.

Och jobba ska jag göra idag, imorgon och på onsdag men det tycker jag är lite lyckosamt också, faktiskt.


Nu är jag bara sketarädd för vad som egentligen ska komma? När universum smeker mig medhårs såhär, då kommer det komma en dundersmäll som får mig att landa på rumpan så den fastnar i asfalten.

Är det inte så?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tänk istället att det är kompensation för förra veckan! Det är din tur att få lite flyt nu :D



Andreas satte precis på kaffe här nu, ska bli gott att få i sig om en liiiten stund :D Ha en bra dag på jobbet! Kram!

2009-09-14 @ 09:35:52
Postat av: Anneli

Glömde ju, ja vi måste ha bra tycken :) Haha :D



Ostronvit glömde jag, den är ju lite "gulare" än elfenben. Jag borde väl ha ostron eller champange, men jag vill ha vitt! ;p Så elfenben kanske funkar? Kritvitt går bort såklart - då blir det ett spöke som gifter sig - haha ;)

2009-09-14 @ 09:37:35
Postat av: JASAS.se

KLART SOM FAN ATT DET VAR EN BRA DAG? Eller va' den det?! Jag vill veta nu.



Jag fick nästan en hjärtinfarkt (eller i alla fall hjärtflimmer) då jag läste om din kaffekopp :P



Och då var det nog jag som missuppfattat.. Jag trodde hon blev sur för att du ringde, eller nåt. :D

2009-09-15 @ 15:50:32
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0