Det här med datorer

What?! Jag skulle skriva ett inlägg, råkade trycka in nån knapp så blev texten galet stor? Och bara texten i inlägget då, inte själva sidan. Undra vad jag tryckte på, och om det hade publicerats så?


Apropå det så ringde lilla Malin igår och sökte Carina. Vi pratade lite och så frågade hon om jag inte visste hur man gjorde, hon hade lyckats göra själva fönstret större men visste inte hur man fick det mindre eller hur hon fått det större. Så jag talade om hur man gjorde och hon sa "Jag visste väl att du skulle veta hur man gör!"

Trots att Carina kom och stöddade sig här om dagen, för att jag bad henne skriva ut följesedeln för jag har inte fått lära mig hur man gör det, dom få gångerna jag har gjort det har jag letat mig fram själv i datorn och hittat hur man gör. Men då mindes jag inte hur det var.

"Kan du inte det, det som är så lätt! Och du som är så bra på datorer!" blev hon lite glad när hon fick visa mig hur saker funkar, haha! Men nu kan jag, minsann!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Tiiihi, vad du är duktig :D

2009-09-24 @ 15:36:17
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Tur att man kan glädja någon annan när man själv inte är "på topp" då ;)

2009-09-24 @ 22:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0