Dags att byta jobb?

Jasas: Hehe jo lördag-söndag var lite inräknade också eftersom jag jobbar. Men på måndag är jag leeeedig!





Mamma mia så trött man kan vara. Men det får jag vänta med en stund för nu ska jag kila ner till farmor och hälsa på min farbror och han två små. Små och små, minsta då.

En snabbis får det bli för farmor visste inte när dom skulle åka hem imorgon, och jag jobbar ju. Men snart är jag hungrig i magen så Oscar får nog fixa maten under tiden, mm-mm!

Dagen har vart sådär. Kassan har strulat idag också, inte lika mycket som igår dock. Jag var dessutom där en halvtimma tidigare i morse för att se om jag kunde lösa gårdagen strul så jag fick ringa support för det gick ju inte. Till slut tröttnade nog Malin på mig och sa att hon skulle fixa det sen. Fast jag märkte aldrig att hon gjorde det. Var fortfarande nåt som störde när vi stängde.

Ber så mycket om ursäkt att jag inte vågar rycka sladdar, ta isär skärmar och allmänt inte vet hur man gör när saker krånglig. Jag är bara kassörska, inte tekniker!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Men vad fan är det jag läser? :O Du kom alltså en halvtimme tidigare för att försöka lösa och då blir det bara dumt? Det var inte dåligt gjort av dig!



Snarare tvärt om! Grr!

2009-09-12 @ 22:58:56
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Alltså, är det inte ens egna grejer så ska man väl för fan inte börja joxa? :p

2009-09-13 @ 17:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0