Tjejsnack #29

Reflexer

1. Använder du reflexer, om ej varför?
På min vinterjacka hänger en grisreflex men jag borde ha mer med tanke på var jag går.
2. Vad har du/skulle vilja ha för typ av reflexer?
Well alltså, bara dom funkar till det dom ska göra så är det inte så noga, eller?
3. Hur reagerar du när det dyker upp någon i mörkret utan reflexer?
Om jag kör bil är det ju jobbigt, det är ju för både deras och min säkerhet man bör ha reflex.
4. Tycker du att skolan ska dela ut gratisreflexer till barnen?
Ja, och det har dom alltid gjort i skolan här? Västtrafik och Flexbert ("vem" det nu är).
5. När senast är du glad att du hade inbygda reflexer?
Öh? Alla gånger jag lyckats rädda nåt tack vare reflex, antar jag?


Kommentarer
Postat av: Hanna @ jasas.se

Men vad tråååk dagens tjejsnack var :|

2009-10-25 @ 18:32:13
URL: http://jasas.se
Postat av: Jonna Hansson

ska no med va med på detta :)

2009-10-25 @ 18:58:52
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0