The day earth stood still?

Åh herre min skapare, vart är världen på väg?


Jag minns när jag fick sitta och lägga in ikoner på skrivbordet till min farfar för att han skulle hitta in till hotmail och andra viktiga sidor han besökte. Finska tidningar och sånt. Schack var det nånstans. Och annat spel.

För Favoriter gick inte, nej det skulle bara vara så man kunde klicka och komma in.

Och vad ser jag nu när jag ska tacka av Facebook för dagen. Jo att lille farfar har gått och skaffat sig en profil, HAHA! Jag måste ju tro att det är nån kusin som hjälpt honom men som jag skrattat här nu, haha!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Min farfar fick inte ens ta del av internet för det var inte så "inne" när han levde. Saknar han ännu mer nu då man läser om sånt här.



Så jäkla gulligt, liksom! Och jag som blev paff då min kära far skaffade facebook? ...............

2009-10-01 @ 22:31:34
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Haha :) Jag fick en smärre chock när mamma addade mig på msn för någon vecka sedan ;)

2009-10-02 @ 13:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0