Statistiken

Vad läskigt, jag har inte kollat statistiken på länge. Till skillnad mot förut då jag kollade på kvällen hur många som varit inne under dagen. Men nu har det liksom inte varit så noga. Det var det ju inte förut heller men jag tyckte det var lite spännande.

Men så fick jag för mig att gå in nu bara för att se. Och blev faktiskt rätt chockad över dels hur det kunde variera från 5 till 20 besökare och allt där emellan på tre månader bara. En dag var det till och med uppe i 34 unika besökare, och jag undrar vad det var med den dagen egentligen?

Sen ser jag ju också hur många gånger folk kommer tillbaka, samma dag då. Kan väl vara en som är inne många, många gånger men jag tror väl att det borde vara några som gör alla dom sidträffarna? I vilket fall är det ju kul att det är så många som kikar in, vilka dom/ni än är. Vissa visar sig ju, och det är otroligt roligt!

Kommentarer
Postat av: Hanna @ jasas.se

Appråpå statistik så ser jag din besöksräknare längst ner till vänster på din förstasida :D

2009-10-14 @ 21:04:46
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0