Ska det bråka så ska det

Gah, min nacke håller på att ta kål på mig! Hade så massa ont förut så jag visste inte riktigt vart jag skulle bli av. La mig i perfekt ställning på sidan i soffan med en kudde och ett armstöd under huvudet och en kudde framför mig med datorn på. Det gick över då men kom så sakta tillbaka under dagen och nu gör det göront igen. På vänster sida. Annars brukar det vara höger (musarm) men nu är det på vänstersidan om nacken, nästan mot halsen. Men en bra ursäkt för att ligga på soffan hela dagen imorgon, för att inte få ont i nacken? Lika bra att börja nu, tror jag minsann. Finns mycket att se på TV:n ikväll, inbillar jag mig.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Blä :( Krya på dig!

2009-10-05 @ 21:55:19
Postat av: JASAS.se

Åh hoppas att det släppt :C

2009-10-06 @ 09:24:31
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0