När jag kände mig gammal

Det finns ju lite olika toner eller läten som man bara hör i vissa åldrar. Jag vet i alla fall när vi gick i skolan så kunde man ju ha det ljudet som ringsignal för läraren hörde den ju inte. Och det var inte jättelängesen vi var hos mamma och jag vet inte varifrån vi fick signalen men det var bara jag och Anton som hörde den.

Igår hade dom nån sån apparat på Vakna! med the Voice som hade från massa olika åldrar och Oscar stannade la på 34 år eller nåt sånt. Sen kom dom till typ under 24 år och jag hörde inte? Försöker leta lite nu och se om jag är så gammal som det lät, haha!

PC för alla hade en som jag tack och lov hörde. Beta Alfa hade en annan, jobbigare. På YouTube hittade jag vad jag fruktade, ljudet som spelats hela tiden men som jag inte hört.

Jaja, det finns för många olika. Det borde ju bara finnas en, nu blev det ju att på vissa ljud hörde jag och på andra inte. Så man kanske inte ska bli så deprimerad för att man är för gammal för att höra ungdomsljud? Ja, jag vet att det är världens I-landsproblem men så är jag inte full seriös heller.

Kommentarer
Postat av: Hanna @ jasas.se

Jag är nog "ute", men jag har aldrig hört talats om dessa ljud :O Bara dom då det är extremt låga.. och såna som bara djur hör :S

2009-10-14 @ 21:02:41
URL: http://jasas.se
Postat av: Hanna @ jasas.se

Jag är nog "ute", men jag har aldrig hört talats om dessa ljud :O Bara dom då det är extremt låga.. och såna som bara djur hör :S

2009-10-14 @ 21:02:41
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Har jag aldrig hört heller... :O

2009-10-15 @ 11:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0