Man får inte lov att göra så

Anneli: Absolut att man kan! I alla fall om man inte har skola att tänka på (så jag inte drar in dig i nåt som inte blir så bra sen, hehe).





- Aa det är Jenni.
- Hej det är Carna, vad göör du?
- Ehm, äter frukost.
- Frukost?! (10.30, så sent?!)
- Heh, ja...

Och så funderar jag på om jag skulle ha jobbat, att det är därför hon är så "agressiv" i tonen. Men så var det bara så att hon ville att jag skulle komma in och köra plock i turbofart, inget annat än turbofart. Och så tänkte jag lite och insåg att jag tänkte tokigt igår, men inte hela världen. Så frukost och dusch är avklarad. Nio avsnitt Gossip Girl kvar och så ska jag åka och jobba. Åh grymma öde.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad omtänksamt av dig :)

Oh, jobba! :D

Varsågod (och tack ;) ) för pratstunden häromkvällen ;)

2009-10-27 @ 14:47:47
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Så ovanligt, liksom! :O

2009-10-27 @ 22:11:20
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0