Jag vill också vara med

Jasas: Haha vad glad jag blir att du fattade direkt (förlåt, var tvungen, hehe).





Så mystiskt, jag vill också prata chinchilla språket. Lova ramlade ner lite och "pratade" och då flög dom små runt i sin bur och satte sig på hyllan helt stilla. Kanske en tillfällighet eller så skrek hon kanske "Aj, helvetes skit vad jag är klantig, fan vad ont!" och så blev dom rädda? Eller så kanske det var en tillfällighet. Hade varit så spännande att höra vad dom säger. Och hur mycket dom säkert pratar när vi inte hör. Ibland hör man ju att dom sitter och typ gnyr eller piper för att liksom prata.


A penny for your thoughts.

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) jasas.se

HAH! ;P

- - -

Sitter här och fundilerar på om dina trolls snack är lika marsvins? De pratar ju och sådär.. men nu blev jag nyfiken på hur trollen faktiskt låter då de "pratar".

2009-10-28 @ 21:03:56
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0