En nanodröm

När vi satt vid frukosten och pratade kom jag på att jag kom ihåg vad jag drömde i natt.

Jag hade kommit till jobbet och berättat att jag hade ont i armen för när jag skulle gå ut och hänga av mig ropade Carina efter mig att om det var så att jag kände att jag inte hade nån gripkraft i armen, för i så fall kunde vi stänga vid 18 och skriva på dörren att det var på grund av att personalen blivit sjuk.

Jag sa att det var ingen fara och så var drömmen över. En kortdröm, minidröm, atomdröm.

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Är du ledsen i ögat? Du skriver så.. kort, liksom - om du förstår mig rätt. Eller så ville du bara skriva det som du ville ha skrivet.. men jag är så van vid en bubblande Jenni.. får kika vidare på inläggen högre upp :D

2009-10-30 @ 21:58:41
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0