50 genom 10

Senaste
1. Kompis(ar) du träffade: Vi är ju kompisar på jobbet. Eller Oscar. Annars Malin.
2. Personen du pratatade med: Oscar.
3. Du fick SMS av: Samma som fråga 2.
4. Du kramade: Samma som fråga 2 och 3.

Idag
5. Kläder: En stor t-shirt och trosor än så länge.
6. Bättre än igår: Att man glömmer mer och mer.

Imorgon
7. Är det: Söndag.
8. Planer: Badet är spikat, resten får vi se.
9. Något tråkigt som händer imorgon: Förhoppningsvis ingenting.

Favorit
10. Nummer: 2.
11. Färg: Varierar från dag och humör.
12. Årstid: Alla har sin charm men vår och sommar står lite högre.
13. Saknar du någon? Ja (inte för att jag har nån favorit att sakna?).
14. Humör för tillfället? Trött och lite uttråkad (inte heller en favorit).

Frågor och svar
15. Det första du gjorde: Idag var det att öppna ögonen, få panik ont och springa och kissa.
16. Vad åt du sist? Hmm, popcorn igårkväll tror jag?
17. Vad irriterar du dig på? Just nu, ingenting.
18. Tror du på distansförållanden? Tror och tror, vissa får det att funka så ja då tror jag la.
19. Vem tänker du på just nu? Tänker massa snurrsnurr.
20. Tror du att personen tänker på dig med? Hoppas att nån, nån gång, tänker på mig.
21. Vart reste du sist? Reste? Måste varit Umeå.
22. Vad gjorde du igår kväll? Myste, åt popcorn och drack o'boy till... Made in Heaven.
23. Liknar du din mamma eller pappa? Båda två på olika sätt och vis, både i sätt och utseende.
24. Ler du ofta? Inte så att jag alltid sitter och flinar men som på jobbet står man ju och ler hela tiden.
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja, det får man ju göra.
27. I vems säng sov du i igår natt? Min/vår.
28. Vilken färg har din tröja? Grå men färgkludd.

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? Ja.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja.
31. Gråter du när du skadar dig? Beror på hur jag skadat mig men egentligen inte.

Lycka
32. Är du en glad person? Ja, eller positiv.
33. Vad gör dig glad? Att glädja andra och kärlek.
34. Önskar du att du var lyckligare? Nej, I'm happy as it is.
35. Är lycka överskattat? Nej, det är viktigt.
36. Kan musik göra dig glad? Ja, verkligen om det är rätt musik.

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt ”Jag älskar dig”? Ja.
38. Har du någonsin sagt ’’Jag älskar dig’’ och menat det? Säger det inte om jag inte menar det.
39. Har du en flick/pojkvän? Ja och en fästman och sambo.
40. Är du nöjd med det? Haha jo, går ju att bli mer men det kommer ju.
41. Är du kär? Massor!

Hat
41. Vem hatar du verkligen? Har nog slutat hata nu.
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? Hehe, nej.
43. Är du en mobbare? Aldrig i mitt liv!
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja.
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja.

Skolan
46. Gillar du skolan? Nej, nej, nej.
47. Favoritämne? Rast?
48. Värsta ämne? Matte.
49. Har du spytt i skolan nån gång? Inte vad jag kan komma ihåg.
50. Är skolmaten god? Ibland, viss mat var toppen och viss var skit.

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Denna ska jag nog göra senare :D

2009-10-04 @ 18:13:34
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0