Den stora lille

Min bror håller verkligen på att bli stor. Tiden bara springer iväg, det är rätt skrämmande egentligen.

I fredags var han på sitt första disco. Hur stort är inte det då? Jag minns hur det var på discona och nu springer han på sånt. Det roliga var bara att när jag frågade vad dom gjort så berättade han först att dom hade massa saker man kunde köpa, som chips och popcorn och sånt. Det var det viktigaste, haha!

Och så hade det varit nån danslek, det var det enda om dans jag hörde. Fast mamma skvallrade innan att det verkade som Anton inte hade haft nåt emot att dansa med tjejerna men eftersom inga utav kompisarna vågade göra det så ville inte han heller göra det. Så är det väl i den åldern. "Det kommer väl sen" sa mamma.

O NEJ! Killarna sitter oftast och tittar på medans tjejerna dansar i grupp tillsammans vill jag minnas. Möjligtvis om några var ihop så dansade dom nån dans när det var tävling men annars inte. Fast hon menade att det kommer sen att man kommer på att man kan umgås med tjejer, och även om kompisarna inte vill.

Det får vi ju hoppas. Eller ja, så är det ju och redan nu har han ju inga problem med tjejer, så det löser sig säkert.

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

SÅ gulligt!!! Ja då vi var så små så var det killarna som satt och dansade. Eller så gjorde de något annat. Men vi tjejor stod i grupp. Så vill jag ha det till iaf, de första discona.

2009-10-13 @ 11:11:50
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

Åhå disco minsann :)

Jaa, killarna vågade inte bjuda upp ..det var tjejerna om jag vill minnas rätt..men i början var det nog så att alla höll sig på sin kant..tjejerna på ena sidan och killarna på andra hehe

2009-10-13 @ 11:23:26
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Disco, vad mysigt ändå :) Tiden flyger allt iväg.

2009-10-13 @ 12:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0