Dagens oplaner

Jasas: Det var faktiskt helt okej, väldigt lik grekiska pytten som sagt!
Jasså? Det har undgått dig alltså, hmm. Det var ju ett tag sen nu, och innan min bloggkarriär, hehe.
Mja, vi får se om vi åker, lutar åt inte nu tydligen. Hehe njaa, jag tycker det tyder på att man har för mycket fritid när man kan tv-tablån så, haha! När jag jobbar har jag noll koll på TV:n och program.





"Hej då, vi ses imorgon" - känns inte så bra när Oscar säger så innan han går. Sen skrattar han lite och säger "Ehh nej, ikväll menar jag ju" och nu svarar han inte på SMS. Behöver jag bli orolig?

Nej, idag ska här... hmm, fixas i köket? Jag städade och donade så bra igår så det vart liksom inget över till idag? Tvätta lite, Oscar önskade en mörktvätt och jag behöver ju en ren skjorta imorgon när jag ska jobbaaa så det finns det ju också. För att jag inte gjorde det igår. Bra det.

Haha ne spännande med folk som ringer in till Fråga Olle-Olle Waller med udda frågor som om man som tjej blir sne inuti om man legat med samma kille hela livet som har sne snopp?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Livet är fullt av frågor, men den var väl lite lustig ändå??? Haha.



2009-10-21 @ 12:48:16
Postat av: Hanna @ jasas.se

HAHAHAHA, men vad svarade Olle dååå? :O

2009-10-21 @ 15:22:13
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0