VARNING! Simssnack!

Ja, om man bortser från att den nya expansionen förstörde mitt spel och min familj totalt så var det bra. Hmm. Kanske inte alls var det men när man installerar nåt nytt och det sen buggar, då blir man ju lite misstänksam. Så jag skyller på det, vilket är tråkigt för det var roligt och jag saknar min familj.

Men i alla fall, man kan åka ut och resa i detta Sims också. Egypten, Frankrike och Kina. "Hela världen" tyckte jag Oscar sa innan det kom ut men ja, alltid nåt.

Jag åkte till Frankrike men tyckte inte det var nåt att ha. Jag och läsa pop up-rutor eller infosaker över lag är inte riktigt sams. Och kanske finns det mer att utforska i Frankrike nu när jag varit i Egypten och det var riktigt spännande. I tvåan kunde man ju också resa och hitta Bigfoot och grejer, jag gjorde aldrig det så jag kan väl inte jämföra direkt men det här var kul i alla fall. Och Oscar sa att det var bättre, så jag litar på honom.

Men jag får väl fundera på hur jag ska göra med min familj, förmodligen försvann huset som jag byggde åt dom också, som jag var toppen nöjd med så klart. Vi får se.

Ett hus åt Oscar ska det nog bli i alla fall. Jag tycker det är roligare att inreda inomhus, han gör hellre roliga hus utifrån sett och snygga trädgårdar så vi sa igår att han skulle göra ett "skal" och trädgård så gör jag resten. Men, jag kan lika gärna göra huset från grunden. Man kan ju göra fler hus, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0