Pink nu och då

Jag är lite efter, för den som inte visste det, men så hittade jag ett inlägg inne hos Hanna om Pinks nya låt. En riktig ballad och innan jag hörde den och Hanna bara skrivit att den var lugn tänkte jag att Family Portrait är ju faktiskt också lugn. Ja, sen lyssnade jag på den och ångrade mig lite.

Den har betytt mycket för mig genom åren, apropå Tjejsnacket förut. Jag kände igen mig i så mycket i låten och har lyssnat på den ett antal gånger. Funkade inte att lägga in videon så ni får nöja er med länken om ni vill höra. Pink - Family Portrait.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Det är så coolt hur låtar verkligen får en att känna igen sig i den.. Jag har några såna låtar, jag med! :)

2009-11-30 @ 21:04:22
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0