Om Danmark och det därtill

Oscar mår bra, dom hade gått och ätit (McDonald's, hah) och skitit i dom som bråkat. Nu satt han med en kompis och tittade på Debatt och åt chips, rock'n'roll verkligen. Några hängde med lärarna, några satt och söp och några satt och rökte på. Yaay för klassresa med folk på 20-30 år.

Han tyckte att jag snart skulle ringa och säga god natt, jag förstod dock inte varför han inte kunde ringa mig så vi får la se. Börjar bli trött jag också och har kollat så jag har saker att titta på till 1-tiden om jag inte skulle somna. Ska försöka släcka ner och vara som vanligt. Försöka stänga av TV:n och somna men annars får den vara på.

Annars brukar jag ju köra fullt med tänkt överallt, stora TV:n på och datorer på så det låter och har sig hela tiden. Och sen hade jag ju lilla datorn med mig i sängen och allt. Men nu ska jag vara en stor kicka och stänga av allt och sova som vanligt. Försöka. Uh, snart god natt samtal, tur att han kommer hem imorgon!

Bara 24 timmar kvar nu så nu är allt bara mindre än ett dygn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0