Om dagarna

Jasas: Meen tack, vad glad jag blir för dina ord också! Visst är jag grym som fan, speciellt för att "bara vara extra", dom ska ju egentligen inte kunna nåt och inte vara lika bra som andra.
Ah, kan tänka mig att dom har så på många serviceställen (men skulle behövas på fler), men fan vad coolt att du kunde allt! DET kallar jag god service istället för att dom försvinner bort i fem minuter. Helst om man ställer en fråga om typ gluten/laktos som man idag tycker är så vanligt att dom borde kunna. Märks verkligen att du går in för dina jobb - snacka om toppenanställd och personal!
Och jag är inte ledsen nånstans, ville bara "få ur" mig det med drömmen och sen har jag ju jobbat och varit trött och inte riktigt haft lust och spelat Sims istället, doddidoo...

Anneli: Jodå, nu funkar det så jag har faktiskt spelat, jag hade ju sån lust, haha! Så om det händer igen vet jag ju att Oscar kan fixa det, som tur är. Så kanske jag vågar testa fusket igen också, ja.





Ja alltså jag har inte haft massa blogglust direkt och efter jobbet har jag varit trött och/eller satt mig framför Sims som funkar igen. Har ju blivit många dagar av jobb denna veckan, även om dom inte varit långa. Och när man är hemma runt 19.30-20 så är man rätt trött och ska äta och så. Och så den där jäkla lusten att spela, hah! Så det är inget annat, jag är inte ledsen och jag mår inte dåligt. Jag har bara haft lustmed annat.

Men idag har morgonen gått riktigt långsamt. Satte klockan på 7 för att komma in i rutinen igen för på tisdag är det ju skola igen, och för att hinna fixa allt jag inte orkade igår inför badet idag. Kom upp en halvtimme senare och packningen och rakningen gick på ett kick och sen satt jag liksom här. Och nu då? En timme, minst, tills det är dags att äta innan jag åker.

Kanske är för att jag vill komma till jobbet? Hah! Skriva ut, riva och sortera skyltar inför morgondagen, sälja mer än igår och göra så mycket som går i butiken. Där vi har jul nu. Inte bara för att alla julsaker är uppe men för att vi bytte allt material igår så allt som går är jul där nu. Blev lite väl mycket faktiskt, det är ju bara 1 november idag, en månad tills vi kan/ska/får börja med sånt här hemma.

Så nu ska jag bara vänta på att klockan ska gå. Helst den på armen. Jag köpte faktiskt en klocka igår, på jobbet. En klassisk och enkel, vardagsklocka. Lite ovant än så länge men jag ska nog lära mig. Känns bra med nåt på armen också. Men men, nu blev det lite uppdatering så klarar ni nog er tills kvällen igen, hehe. Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Man behöver tillbringa sin tid med annat! :) Är inte alls roligt att sitta framför en strålande skärm när man är trött, och inte när man inte har lust heller, för den delen. Men du är saknad oavsett ;) Kram!

2009-11-01 @ 18:39:33
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Mäh, orka Sims'a men inte orka blogga, pyttsan!!! :P

2009-11-02 @ 09:55:46
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0