Måste, den här månaden också

Ja, jag får väl göra som "alla andra" (alltså Chathrine och Anneli) och lägga ut rabatterna som kom med Buffé idag:


- Ica majskonserver, 20% vid köp av 2
- Ica Asia kokosmjölk, 20% vid köp av 2
- Ica mexikanska (taco)kryddmixer, 20% max 1
- Fazer godispåse, 15% vid köp av 2
- Yes valfria produkter, 10% vid köp av 2
- Family Fresh duschcreme, 10% max 1


Vi får nog kolla vad som kan erbjudans från Yes, ett av deras diskmedel är bra så går den med där så använder vi den, annars kommer nog alla användas. Jaa, vi får väl se, jag minns inte på rak arm vad Fazer gör för godis (tutti frutti på bilden) så det beror ju på om det är nåt gott som är värt det.


Sen tyckte jag det var så roligt att man fick rabatt på värmeljus om man drog kortet. 25 kronor per påse, 40 ljus i och 6 timmarns brinntid. 240 timmar för 25 kronor. Idag hade vi dagserbjudande att man fick köpa fyra 100-pack för 100 kronor. Det blir ju också 25 kronor per påse men 400 timmar. Var så sett stearin i Icas och paraffin i våra, men ändå. Och så var man ju "tvungen" att köpa för en hundring för att få erbjudandet, men så var det ju skitbilligt också.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Men det är alltid intressant att veta :) Jag sitter fortfarande och klurar på hur de väljer ut rabatterna. Jag menar, tre onyttigheter av sex möjliga tycker jag är lite dålig stil ;)

2009-11-12 @ 20:43:44
Postat av: chathrine

Det är bra. Man ska inte vara Tjalle Tvärvigg varje gång har jag hört. ;)

2009-11-12 @ 21:14:50
URL: http://snovit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0