It's back!

Anneli: Hmm okej, ja den kanske tilltalade honom? Oscar verkade dock mer taggad på den från -76 för den vi såg var ju en ganska ny remake. Terminator har jag faktiskt inte sätt nån, har inte varit intresserad faktiskt.
Haha ja, utan Sims hade jag nog kollapsat idag, utan både TV och internet.

Sussi: Haha ja var det inte du som också handlade en del på Jysk? Denna kommer dock från innan jag började där men glasskåpet sitter till höger, här är några bilder. Men det har funnit många liknande innan och finns några idag.





Ja, nu efter 8 timmars tystnad så funkar både TV och dator igen. Tycker bara det var så typiskt att det kom igång efter så lång tid men innan Idol, jag hade blivit så skadeglad då, hah!

Så lustigt för Oscar skulle visa nåt på datorn så jag satte på TV:n för att byta till datakanalen och så vipps var TV:n där? Dä hade vi nyss kollat och båda blev så chockade. Över att det var program på TV:n?

En stund senare funkade tack och lov internet också. Tydligen hade vissa inte blivit utan internet alls, hur orättvist är inte det då? Jag är hellre utan TV än utan internet.

Så nu ska jag spela Sims, hah!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Jag är också hellre utan tv-program än internet. Har bara på tvn för att det ska bli lite "rörelse".



Skönt att det är igång nu då! :)

2009-11-13 @ 19:17:24
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Skönt att det är tillbaka! Ja, datorn kan man sysselsätta sig med mycket mer än tv:n :D Jag spelade Sims igår, hör och häpna! Läääänge sen sist. Är på att försöka uppfylla ett pars livsönskningar, han vill gifta bort 6 barn, hon vill ha 6 barnbarn. Det tar ett tag ;)

2009-11-14 @ 14:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0