Det är inte så bra

Anneli: Ja precis, det var ju inget vi hade användning för längre och förmodligen inte igen ändå - i så fall få vi väl kräva tillbaka det! Haha ne men bra att dom ville ha det istället för att skicka det till tippen.

Chathrine: Hehe jo, jag tänkte faktiskt på dig när jag gjorde den. Du får låta David göra den, eller nåt? Göra den för din mormor?





Åh, idag är inte den bästa dagen. Har fått upp julgrejerna i lägenheten (alltså till lägenheten men inget har kommit upp) men Oscar tror att nån kanske snott en hel låda med "bra att ha" grejer till datorer. Somnade på soffan precis innan badet, mamma ringde och väckte mig när hon åkte ner till Ica och sen skulle hämta mig men jag hann rassla av mig vinterpälsen och packa väskan.

Fick en hel del kritik, kan man väl säga, av en mamma på badet. Dock tyckte mamma att det är hennes tionde termin och hon har ju alltid kört två eller tre pass per termin, runt åtta barn i varje grupp, och detta var första klagomålet. Man kan inte glädja alla och "tyvärr" är hennes barn en av dom bättre i gruppen vilket gör att när vi måste öva mer kan han redan mycket. Men nästa termin flyttar han upp till stora gruppen så hoppas hon trivs bättre där och känner att han får ut mer av lektionen. Om hon är närvarande där då.

Jag snubblade ännu längre in i dimman och funderar fortfarande över det där med vaccinet. Måste ringa imorgon och prata med nån och se vad jag borde göra. Not a very good day alltså.

Men imorgon är en ny dag då jag förmodligen först ska åka och möta Oscar i skolan och sen ska vi väl hämta Anton på fritids. Och så ska jag försöka komma igång med julet för på söndag jobbar jag så då blir det inte nån tid över till sånt. Börjar dessutom 11 så jag hinner nog hem och äta mellan jobbet och badet och sen är jag ju hemma senare. Jaja, sånt är det. Jag lever så nåt får man la vara glad för? Det kunde varit värre?

Kommentarer
Postat av: chathrine

Att utnyttja David till att skriva bra saker om sin mamma tänkte jag inte ens på! haha. Ska kanske inviga honom i list-beroende.

Jag har redan gjort den, som du kanske märkt...snart.



Trist med kritik, men också bra så man lär sig nya saker.

2009-11-22 @ 22:52:32
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: Marina

kramis

2009-11-23 @ 10:53:28
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: ♥ Jasas

Ja ett klagomål på så många terminer är ju verkligen en fis i rymden. Och sen kan ni ju inte gå för fort fram eller göra för många grejer, bara för att EN unge i gruppen är överduktig? Nej jag håller på er.. vet att ni gör ett bra jobb och det är bra att det barnet ska upp ytterligare en nivå då tills nästa termin!

2009-11-26 @ 19:10:09
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0