Vart tog dagen vägen?

Ja, vad har vi gjort idag? Jag har då ingen aning.

Tycker inte jag har spelat mycket ändå. Vi har sett typ två avsnitt Lost. Handlat lite. Pratat med pappa en stund. Duschat. Sett på TV nu och surfat. Men ändå har dagen sprungit på och klockan är redan 22.

Lite dålig planering dock för även om jag suttit i handduk i typ en timme, så gör jag fortfarande det och med en turban på huvudet så håret är sådär torkat. Oj då. Whops?

Tänkte att det är ju ingen panik eftersom jag inte börjar SÅ tidigt imorgon ändå. Men så kom jag på att jag fick ju gå heldag eftersom Carina var sjuk, så jag ska ju upp tidigt imorgon!

Jaja, jag fixar det här utan problem. Vaddå I-landsproblem?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ha en bra dag imorgon! :D

2009-05-21 @ 21:59:27
Postat av: Jasas.se

Kan se dig i turbanen :D Sån kan jag också vara.. det är bättre att skita i datorn och självtorka sen klä sig och SEN sätta sig. Annars är det kört!



Klart du fixar det! Du kommer säkert vara speedad.. ibland kan man ju bli det av att ha sovit för lite :D

2009-05-21 @ 22:06:47
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0