The sectret is out!

Så, det gick ju lite snabbare än vad jag tänkt och planerat, trots otroligt segt internet för tillfället.

Vad jag gjorde var att jag skapade en sidoblogg, som jag kommer ha som en viktblogg, kan man väl säga. Nu när vi ska köra hårt så kände jag att jag ville ha lite koll och kunna gå tillbaka och kolla och minnas och även kunna skriva mina tankar och så nu. Kanske bli platt fall eller skitbra, men jag lär ju inte glömma på detta viset i alla fall.

Har tänkt skriva mått och vikt och sådär och försöka få mig att våga lägga upp bilder så den kommer vara låst åtminstonde nu i början, hur det blir sen har jag ingen aning om, kanske vågar visa om/när det finns lite bättre att visa, hehe. Så för den som är intresserad går det bra att maila om lösen på [email protected]

Och självklart(!) kommer jag ju fortsätta blogga här. Det är ju därför jag ville göra en annan, för att kunna fortsätta med denna som innan, också. Inte bara för att jag inte vill visa och säga allt inför allt och alla.

Kommentarer
Postat av: chathrine

Såklart vill jag ha lösen. Om jag ska kunna ge dig feedback med. ;-) Du har min mail.

2009-05-31 @ 22:59:18
Postat av: Marina

lösen wanted ;)

Ha en fin måndag gumman

2009-06-01 @ 09:29:37
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Det är nog en bra ide! Jag gjorde en underblogg som jag använde som matdagbok, men jag orkade inte hålla på med den så länge ;p

2009-06-01 @ 13:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0