Äntligen mitt lilla stora hus!

Nu äntligen går det lite bättre för min familj.
De har lyckats tjäna ihop tillräckligt med pengar för att göra sig av med allt på ett hus.
Mitt hus, närmare bestämt.
Eller ja, ett som jag har byggt till förste köpare, typ.

Och när jag i morse såg att Anneli lagt ut Sims bilder på sin BDB ville jag också visa.
Dock är jag så tråkig att jag lägger upp dom här också.
Men, den som inte är intresserad kan ju hoppa över eller kolla ändå.
Här kommer dom, i vilket fall:


Utsidan, cykelparkering och dörren in.


Nedan- och ovanvåningen.


Hall, matsal, kök och matplats.


"Hänga" rum (utfyllnad), toa och vardagsrum.


Hallen där uppe, gästrum, aktivitetsrum och sovrummet.


Gästtoan, master bathroom och toan till aktivitetsrummet (det suddiga är en lampa).


Omgivningen, till vänster ligger två obyggda tomter.
Och utsikten, uppskattas då humöret alltid stiger lite då de kommer hem.


Och varför jag la alla badrum där uppe samtidigt, och gjorde dom likadana,
är för att nu finns sååå många olika möjligheter så det är lättast.
Man kan göra precis vad man vill,
inom dom mått dom har lagt in då så klart.
Men färger, material och allt möjligt bestämmer man så det blir nästan jobbigt.
Ja men det var the Sims 3 - dårå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0